Rodejant l’Inle

El dia següent d’arribar a Nyaung Shwe, lloguem un parell de bicis i ens proposem pedalar primer fins a la vinateria del Red Mountain State. És una vinateria local on per un preu mòdic pots fer la cata de quatre vins.

Nyaung Shwe (14)

Nyaung Shwe (31)Nyaung Shwe (33)

Nyaung Shwe (28)

Aquí hi passem una molt llarga estona, degustant els vins i de les vistes que hi ha des d’aquí 🙂 Ah! Els vins no ens han convençut massa, res a veure amb els de casa.

Nyaung Shwe (34)

Nyaung Shwe (24)

Nyaung Shwe (36)Nyaung Shwe (40)

Després de les cates, tornem a pujar a la bici i seguim pedalant per la carretera, buscant la Main Thouk Village, ens han dit que hi ha mercat.

Nyaung Shwe (43)

Nyaung Shwe (45)

Hi arribem quan ja pleguen i van carregant el que els queda a les barques, tot un espectacle!

Nyaung Shwe (53)

No fa molta calor però el sol es fa pesat. Així que quan estem cansats de pedalar, girem i anem a dinar i a descansar una estona. Després de descansar, tornem a pujar a la bici i ens tornem a perdre per alguns caminets pel voltant del poble parant en poblets perduts i monestirs.

Nyaung Shwe (81)

Nyaung Shwe (90)Nyaung Shwe (85)

Nyaung Shwe (69)Nyaung Shwe (65)

Nyaung Shwe (83)

Aprofitem fins a última hora, quan comença a enfosquir i és després quan tornem cap al poble a deixar les bicis i a sopar al mercat nocturn. Ens estem aficionant als Shan Noodles, molt barats i bons!

Nyaung Shwe (95)Nyaung Shwe (96)

I també ens hem aficionat als xurros de Birmània i a una coca que comprem a diari plena de cacauet. Nyammmm!!!!

Nyaung Shwe (98)

A Nyaung Shwe, ens hi hem passat un dia més que hem aprofitat perquè l’Ursu acabés l’últim treball del Practicum de la Universitat. Al menys a partir d’ara, ja no haurem de patir més amb aquest tema. A més, el lloc on estàvem era per fer-ho ;P

Nyaung Shwe (93)Nyaung Shwe (92)

Nyaung Shwe (8)

Aquest poble és excessivament turístic pel que hem vist a Myanmar en general. L’entorn, indubtablement té el seu encant però a nosaltres no ens ha acabat de convèncer. Potser esperàvem una experiència més propera però això creiem que ja no pot ser. I llegíem blogs de viatge de fa escassament dos anys on sí que l’experiència única tenia lloc… Així que només us podem dir una cosa: Afanyeu-vos a visitar aquest país, tot això s’acaba!!!

Des d’aquí, hem marxat cap a Hsipaw, una mica més al nord del país. Aquí aprofitarem per fer algun altre trekking i per anar a veure alguna cascada, però fins a la propera entrada no us ho explicarem 😉 Salut!!!!!

• A Inle Lake ens allotgem a Queen Inn Bungalows, a l’altra banda del riu. Aquí tot és molt car i el que ens ha agradat més, és aquest lloc. Paguem 20$/parella i nit en un bungalow super confortable amb zona exterior pròpia amb taules, cadires i endolls. Hi ha mosquiteres i lavabo amb aigua calenta a l’interior de l’habitació. Està molt net i us donaran cada dia un suc diferent a mitja tarda. L’esmorzar està inclòs i és a base de pancake o torrades amb ou, fruita i cafè amb llet o te. El millor wifi de Myanmar, de moment!
  • Per menjar per la zona de Inle Lake podeu trobar restaurants molt cars i cheap eats, això últim és el que ens agrada a nosaltres! N’hi ha per tot arreu però una bona zona és el mercat diürn i el nocturn per uns Shan Noodles, 500 Kyats!
  • Hem llogat una bici per tot el dia per 1500 Kyats. Amb la bici us proporcionaran un mapa però us aconsellem que us perdeu per camins i caminets, trobareu alguna experiència segurament més autèntica que la ruta a pedals que fa tothom!
  • Hem anat a la Red Mountain State, una winery. La visita és gratuïta i la cata de 4 vins (no ens han agradat) són 2000 Kyats. Les vistes valen la pena!
  • Comprem un bitllet de bus per anar fins a Hsipaw per 15000 Kyats/ persona i trajecte. Sortim a les 15:30h i en principi arribem a les 4:00h del matí (En realitat arribem a les 11 del matí). Us donaran aigua, respall de de dents i manta. Cada 2 hores es va parant per WC i prendre alguna cosa excepte durant la negra nit.

Posted on 29 gener, 2015, in Uncategorized and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. Deixa un comentari.

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )